تاریخچه شرکت مهندسی رزمونت Rosemount :

شرکت مهندسی رزمونت Rosemount  در سال 1956 به عنوان تأمین کننده محصولات ابزار دقیق جهت صنایع فضایی ایالات متحده آمریکا تأسیس شد. شرکت Rosemount همراه با موفقیت و گسترش برنامه فضایی ایالات متحده به سرعت رشد کرد و به بکار بستن همان استانداردهایی که به موفقیت سازمان فضایی آمریکا NASA (ناسا) کمک کرده بود، برای توسعه محصولات پیشرفته برای صنایع فرآیندی ادامه داد.

در سال 1976 میلادی شرکت امرسون Emerson شرکت Rosemount را خریداری می­کند و یک طرح عظیم برای ساخت بزرگترین شرکت سیستم­های اندازه­گیری و کنترل در جریان را از طریق تلاش­های داخلی برای تحقیق و توسعه و دستاوردهای استراتژیک به جریان می­اندازد.

فناوری Rosemount سنگ بنای این استراتژی شد.

امروزه تخصص شرکت Rosemount و بهترین فناوریها و تکنولوژی­های متعلق به شرکت Emerson Process Management نقش کلیدی در ترکیب Emerson از تکنولوژی و محصولات برتر با مهندسی مشخص صنعتی، مشاوره مدیریت پروژه و خدمات نگهداری ایفا می­کند.

شرکت فراهم تجهیز پیام نماینده انحصاری شرکت Rescue Tape آمریکا در ایران به منظور خدمت رسانی بیشتر به مشتریان و در جهت تأمین نیاز صنعت کشور اقدام به تأمین قطعات و لوازم یدکی و همچنین تجهیزات تولیدی توسط شرکت بزرگ Rosemount نموده است.

Temperature